محل تبلیغات شما

 

به عنوان یک استراتژیست و مشاور انتخاباتی که سه دهه فعالیت های انتخاباتی در اصناف شورای شهر و مجلس شورای اسلامی و اصناف و

حتی موسسات و مجموعه ها ی کوچک و بزرگ را در کارنامه خود ثبت و ضبط نموده ام به شدت معتقدم که برای رسیدن به ، موفقیت در انتخابات

راهی جز انتخاب روشهای جدید پیش رو نداشته و نداریم به نظر می رسد دنیای ت چه در داخل و چه در خارج کاملا تغییرات ساختاری و

بنیادی داشته است اما ما هنوز نه تغییر کرده ایم و نه این مهم را فرا گرفته و وردرست درک نموده ایم.

هرچند برخی افراد. سالوس چرب زبان و شیاد و بیسواد و بی تخصص انتخابات را به کارزار کاملا جنگی تشبیه می کنند.یا پول را ضامن موفقیت

قلمداد می کنند و یا حتی با ۷ تا دستورالعمل ابکی بشما قول پیروزی در انتخابات می دهند.واقعیت این‌است که انتخابات این روزها یک رویه کاملاتخصصی و علمی است. کمپینگ پیشرفته که ضامن موفقیت کلینتون و یا اوباما و یا ترامپ بود گنجینه ای تودر توی ۳۶۰ درجه است ما معتقدیم

تنها شاه کلید موفقیت در انتخابات برنامه‌ریزی دراز مدت میان مدت و کوتاه مدت و راهبردی انتخابات است شاه کلید پیروزی در هر انتخاباتی مانندشورای شهر و مجلس و یا ریاست جمهوری و حتی اصناف خواهد شد همین نکته کلیدی اما موثر است. در سالهای اخیر رقابت‌های انتخاباتیبسیار بسیار تحت تاثیر فناوری‌های جدید و پیشرفته قرار گرفته است تا ا نجا که موفقیت اوباما و ترامپ به گفته صددرصد کارشناسان متاثر ازاربرد تکنولوژی های جدید انتخاباتی است. متاسفانه در کشور ما بسیاری از به اصطلاح مشاوران انتخاباتی و حتی کاندیداهای انتخابات با اینرویه کاملا بیگانه هستند. باید اذعان کنم که جدیدترین پیشرفت در زمینه انتخابات و جمع آوری آرائ و تهییج مردم به حضور در انتخابات فقط و فقطاز طریق کمپین های ۳۶۰ درجه محقق خواهد شد.

 برای مشارکت انتخابات کمپین های تبلیغاتی قدینی که برخی افراد سطحی ساده یا بیسوادترسیم نموده اند علاوه بر عدم موفقیت بهیچ عنوان باعث موفقیت شما نخواهد شد.کمپین های ۳۶۰ درجه انتخاباتی از موثر ترین و کاربردی ترین شیوه های رایج در کلاس جهانی برای موفقیت شناخته شده است کمپین ۳۶۰ درجه تبلیغاتی، برنامه ریزی اول هوشمند و اصطلاحا interactiveاست. در چنین کمپین های همه عوامل در نظر گرفته شده و دستیابی به اهداف بسیار با سهولت بیشتری اتفاق می افتد . باید اذعان کنم که در کمپین های ۳۶۰ درجه بدون آزمون و خطا و با کمترین اشتباه و با گسیل حداکثر و حداقل امکانات و منابع موجود به سمت مو فقیت قدم بردارید

 در مقالات بعد به شرح کمپین های ۳۶۰ درجه و چرایی ان و دسته بندی و عناصر مهم آن خواهیم پرداخت لطفا مراقب مشاور نماها باشیم.

 

تفاوت برند تجاری و برند انتخاباتی(سیاسی) و آنچه که کاندیدای انتخاباتی باید از آن بداند

5 نکته مهم در طراحی تراکت های انتخاباتی

اهمیت راهبرد ارتباطی در کمپین انتخاباتی؛ چگونه باید پیروز انتخابات شد

موفقیت ,های ,کمپین ,۳۶۰ ,درجه ,انتخابات ,۳۶۰ درجه ,کمپین های ,های ۳۶۰ ,و یا ,اذعان کنم

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدیریت رفتار سازمانی